|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#41 (link to here) | |
|
Member
|
Re: Stockholm, Sweden
Quote:
|
|
|
|
#42 (link to here) |
|
Used Banner
|
^ Vi må vara få men vi är iaf jävligt produktiva ;)
Så posta mkt, brainstorm är bra etc. Det lär komma fler foton på sci-bitchen som sparkade radio och lite grejer imorrn. |
|
|
|
|
|
#43 (link to here) |
|
Member
|
Hombre - jag ställer mig helt bakom ditt vettiga förslag. Just under gay pride kan vi göra riktigt, riktigt, riktigt mycket nytta! Arbetar då men strävar att vara tillgänglig för ev. mini-raids. Kan nog vara med och alstra något material för ändamålet.
http://whywontgodhealamputees.com/ Last edited by Imaginary Friend; 07-14-2008 at 03:26 PM. |
|
|
|
|
|
#44 (link to here) |
|
Used Banner
|
^ Härligt :-)
Vi har ju en hel vecka att dra runt så vi kan nog hitta någon/några bra dag/ar. Själv kan jag typ närsom, Bulle med (vi har tydligen inga liv >_>), Animas är tillgänglig på måndag och torsdag. Ska kolla närmare på deras program och se när det vore bäst att spatsera omkring. |
|
|
|
|
|
#45 (link to here) |
|
Member
|
De två första dagarna lär ju vara mest folk. Men om målgruppen är HBT-personer så lär ju de som är väldigt engagerade vara där hela tiden, och därför skulle vi ha högre koncentration av vår målgrupp då.
Eller så snackar vi bara jävligt mycket ;P
|
|
|
#46 (link to here) |
|
Used Banner
|
^ Men det får de aldrig reda på eftersom de inte förstår svenska ;)
|
|
|
|
|
|
#47 (link to here) | |
|
Member
|
Quote:
|
|
|
|
#48 (link to here) |
|
Used Banner
|
^ Yes and it also comes with a touch of lime. Thank Xenu!
Posted for Lulz: |
|
|
|
|
|
#49 (link to here) | |
|
Failman GO!!!
|
Quote:
Men hur länge kommer ni vara där? För jag slutar 16:00 så jag kan komma över om ni fortfarande är kvar då.
"In this world, is the destiny of mankind controlled by some transendental entity or law? Is it like the hand of God hovering above? At least it is true that man has no control; even over his own will." |
|
|
|
|
|
|
#50 (link to here) |
|
Used Banner
|
^ Snackar vi om gay pride nu? Varför kan vi inte tala om rätt saker i rätt trådar för? Suger vi? :P
Jag röstar för att raida något senare än vanligen under gay pride. Mest folk kommer vara ute runt lunch+eftermiddag. Om vi ska vara där till 4 vet jag inte, det beror lite på hur det går etc. Har vi kul lär vi säkert hålla på till 4, sen kanske man kan käka nånstans? Men jag kan ju ge mitt nr så kan vi höras av när vi raidar :-) PS. I liek your kirby |
|
|
|
|
|
#51 (link to here) | |
|
Failman GO!!!
|
Quote:
Vi flyttar över diskussionen till pride tråden. :D
"In this world, is the destiny of mankind controlled by some transendental entity or law? Is it like the hand of God hovering above? At least it is true that man has no control; even over his own will." |
|
|
|
|
|
|
#52 (link to here) |
|
Member
|
Jag har tyvärr inga vidare detaljer om eventet. Någon som känner för att ringa och fråga?
|
|
|
#53 (link to here) |
|
Used Banner
|
^ Vilken event snackar du om nu? :P
Den där 20th anniversary tjofräsen? Vi kommer antagligen inte kunna göra nåt om vi inte lyckas tajma det med mini-raiden på söndag (postar i den tråden för vi måste gå igenom planerna i detalj). Och det är sååå jobbigt att prata med de där scientologerna, de är så... bluuäärgh! |
|
|
|
|
|
#54 (link to here) | |
|
Member
|
Quote:
|
|
|
|
#55 (link to here) |
|
Used Banner
|
|
|
|
|
|
|
#56 (link to here) |
|
Used Banner
|
Scientologerna var på plattan idag. Ringde och kollade om de hade tillstånd men efter en halvtimme av icke-svarande poliser och brutna samtal lät jag scientologerna vinna.
Lines closed due to thetans. |
|
|
|
|
|
#57 (link to here) | |
|
Member
|
Quote: